sobota, 18 kwietnia 2015

Roczek bloga czyli konkurs :)


Dzisiaj post inny niż wszystkie.


Dzisiaj mija dokładnie rok kiedy to kliknęłam w przycisk "Utwórz Bloga". Nie byłam na początku pewna do tego wszystkiego czy to jest ścieżka którą chcę podążać, ale patrząc z perspektywy czasu jest to najlepsza rzecz i jej nie żałuję.
Na początku myślałam że nikt nie będzie czytał mojego bloga a tu po roku czasu jest Was aż 46 WOW dla mnie to dużo :)
Dziękuję Wam za to 
Jest mi ciężko wyrazić jaka jestem Wam wdzięczna .

Więc z tej okazji mam dla Was kilka niespodzianek

Pierwszą niespodzianką jest kanał na YT
Na kanale już jest pierwszy filmik 

Więc jeśli chcecie być na bieżąco za subskrybujcie :)

Drugą niespodzianką jest konkurs !
Do wygrania będzie bransoletka od Dziki Królik

Aby wsiąść udział w konkursie:
1. Musisz być obserwatorem bloga
2.Musisz polajkować 
3.Udostępnić post konkursowy na fb
4.W krótko odpowiedzieć na pytanie:
Z czym kojarzy ci się wiosna


-Tylko osoby które spełniły wszystkie punkty mogą wsiąść udział w konkursie
-Konkurs trwa od 19 kwietnia do 26 kwietnia 2015 r
-W komentarzu trzeba napisać czy punkty są spełnione 
Należy napisać nazwę obserwatora na blogu oraz na fb
oraz odpowiedzieć na pytanie
-Najbardziej wyczerpujące i zgodne z tematem odpowiedzi zostaną wzięte pod uwagę i wybranie zotanie jedna osoba 

Życzę powodzenia i czekam na Wasze prace :)
Lisek

8 komentarzy:

  1. Powodzenia wszystkim w konkursie no i gratuluje urodzin bloga :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, świetnie :) Gratuluje roczku w blogosferze i dołączam by towarzyszyć Ci w tej drodze jeszcze dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie punkty spełniłam :) obserwuję, lubię i czytam :)
    Moja nazwa obserwatora na blogu: Alex.Rosen
    Moja nazwa obserwatora na fb: Olka Woźniak
    Moja odpowiedź:
    Wiosna kojarzy mi się z budzącym się do życia światem, rozkwitaniem kwiatów i śpiewającymi ptakami. Wiosna przynosi mi mnóstwo świeżości oraz dobrej energii, motywuje do działania. Kojarzy mi się również ze zmianami, nie tylko zewnętrznymi ;)
    PS: Gratuluję roku blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku :) mam nadzieję, że za niespełna rok ja też będę mogła świętować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja nazwa obserwatora na blogu: Weronika A
    Moja nazwa obserwatora na fb: Weronika Adamczyk
    Moja odpowiedź:
    Wiosna kojarzy mi się z zapachem skoszonej trawy i rosy. Z kwitnącymi kwiatami i drzewami. Kojarzy mi się również z alergiami na pyłki i odchudzającymi się przed wakacjami dziewczynami. :)
    nika-blog@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga obserwuję jako: NixOla Blog
    Fanpage obserwuję jako: Nikola Obecna
    Post został udostępniony na mojej tablicy :)
    Kiedy wszystko zaczyna budzić się do życia, to znak, że nadchodzi wiosna. Uwielbiam śpiew ptaków, mocno świecące słońce oraz ładną pogodę. Pora ta kojarzy mi się z dyngusem, wszyscy się wtedy leją wodą. Wiosna to świeże powietrze, kolorowe kwiaty, sporty, które uprawiam, gdy nie ma śniegu. Lubię tę porę roku, ponieważ są coraz dłuższe i pogodniejsze dni. Ale to co najważniejsze, czyli dzień wagarowicza no i moje urodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja nazwa obserwatora na blogu: Inspiracje Meli
    Moja nazwa obserwatora na Facebook'u: Melcia Staszek, post został udostępniony na mojej tablicy na FB.
    Moja odpowiedź:
    Wiosna kojarzy mi się z ciepłym wietrzykiem. Z biegającymi po podwórku dziećmi bawiącymi się w berka. Wiosna to także moja ulubiona pora roku, ponieważ nie jest za gorąco ani za zimno. Wiosna kojarzy mi się ze Świętami Wielkanocnymi, czyli Śmigusem - Dyngusem i dzieleniem się jajkiem z najbliższymi osobami. Ta pora roku kojarzy mi się również z "wiosennymi" porządkami np. myciem okien. Kojarzy mi się to również ze zwierzątkami budzącymi się do życia, a także z rozkwitającymi drzewami owocowymi, kwiatami i zieloną trawką na wsi, którą jedzą krówki. W marcu jest Dzień Wagarowicza co również dość mocno nawiązuje do wiosny, wiosna jest najpiękniejszą porą roku i kojarzy nam się z radością i ze zbliżającymi się wakacjami.

    OdpowiedzUsuń